ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

وزش باد و رگبار پراکنده در برخی مناطق کشور (۲۷ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۱۷۵۵
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷
وزش باد و رگبار پراکنده در برخی مناطق کشور (۲۷ مردادماه ۱۴۰۱)
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد رخ می‌دهد. از بعضی استان‌ها نیز شاهد رگبار پراکنده خواهیم بود.

به گزارش شهرآرانیوز، صادق ضیائیان اظهارکرد: طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد رخ می‌دهد. در شرق کشور به‌ویژه در منطقه زابل وزش باد پدیده حاکم است و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار استقرار خواهد داشت.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا افزود: امروز (۲۷ مردادماه) در آذربایجان غربی، جمعه (۲۸ مردادماه) در شمال آذربایجان غربی، لرستان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: شنبه (۲۹ مردادماه) در ارتفاعات زاگرس واقع در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، شمال شرق خوزستان و غرب اصفهان همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا یکشنبه (۳۰ مرداد ماه) علاوه بر این مناطق در ارتفاعات البرز مرکزی نیز رگبار پراکنده رخ می‌دهد.

ضیائیان افزود: دوشنبه (۳۱ مردادماه) در آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز مرکزی ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می‌رود.

وی در ادامه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۸ مردادماه) صاف، از بعد از ظهر افزایش باد، گاهی کمی ابری با احتمال گرد و خاک با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد و در روز شنبه (۲۹ مردادماه) صاف، از بعد از ظهر کمی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعات وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۷ و ۲۸ مردادماه) اهواز با دمای ۴۸ و ۴۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای ۸ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->